Amikor még tini leányzó voltam, és az arcomon pattanások nőttek, megvettem minden lötyit, tonikot, kenhető dolgot, amivel ezeket eltüntethetem. Ahelyett, hogy ezek a kráterek és piros pöttyök eltűntek volna rólam, mégtöbb keletkezett, én pedig mégtöbb lötyit, tonikot és kenhető dolgot vettem, mindent amit a drogériákban megtaláltam. Mégis rügyeztem, mint a tavaszi fák és bokrok.. Aztán ahogy idősebb lettem, a bőröm megváltozott és ezekre a kencékre már nem a pattanások, és mitesszerek miatt volt szükségem, hanem azért, mert az télen kiszáradt, húzódott, szakadt, nyáron pedig csillogott. Az idő múlik, és azt hiszem, nem kell sok év ahhoz, hogy a ráncocskáim is megjelenjenek majd. Bevallom belefáradtam abba, hogy a különleges nevekkel bíró, csillogó dobozokba pakolt krémek között válogassak. Úgy döntöttem a saját kezembe veszem a probléma megoldását, és magam fogom elkészíteni a kencéimet. Tartsatok velem és ismerjétek meg a natúr és bio kozmetikumok titkait, és járjátok velem a saját krémek elkészítésének rögös, de izgalmas útját!

-Naky-

  

A bejegyzés trackback címe:

https://magyarprovence.blog.hu/api/trackback/id/tr954345938

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása