Kence-keverde tanfolyamra megyek! Holnap lesz az első napja! Kicsit félek szembesülni  azzal, hogy eddig miket  kentem a testemre, a szemhéjamra, a számra, az arcomra; ugyanakkor izgatottan várom mit tehetek majd én annak érdekében, hogy csakis a legtisztább termékek kerüljenek kapcsolatba  a bőrömmel. És hogy mindezen terméket én készítem majd el saját kezűleg, egyszerűen isteni! Kaptam egy előzetes tájékoztató levelet a tanfolyamról, amiben leírták, hogy milyen kellékeket kell magunkkal vinni. Ezek egyike a kézi mixer, és szükségünk lesz a dagasztó karokra is. Első olvasatra viccesnek hatott, de majd legközelebb leírom nektek, miért volt erre az eszközre szükség. A következő bejegyzésemben már hasznos, gyakorlati infókat osztok meg veletek!

-Naky-

  

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://magyarprovence.blog.hu/api/trackback/id/tr644347799

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása